7 IUNIE 2017 • JW MARRIOTT HOTEL, BUCURESTI
Un eveniment inedit dedicat bloggerilor culinari si persoanelor active in mediul online, pasionate de gatit
  • INSPIRATION
    Lasa-te inspirat de retete de succes si de prezentari cu informatii utile.
  • NETWORKING
    Vino sa-i intalnesti in offline pe influencerii pe care ii citesti online.
  • INSIGHTS
    Afla cum construiesti o comunitate si cum iti transformi pasiunea in job
Bucatar din placere

 

LIDL a lansat recent campania “Bucătar din Plăcere”, prin care îi încurajează și îi susține pe toți cei care sunt pasionați de arta culinară și vor în același timp să o exprime în social media, fie pe un blog, fie în rețelele sociale. Competiția culinară creată de Lidl va selecta 9 finaliști și îi va transforma în noul val de influenceri ai categoriei. Aceștia vor avea posibilitatea de deveni generatori de conținut de calitate în comunitățile online, de a învăța cum să își pună în valoare preparatele și de a deveni la rândul lor o sursă de inspirație pentru cei care sunt pasionați de gătit.

Trei nume deja cunoscute în food blogging și în media, Chef Florin Dumitrescu, Andrei Aradits și Teo Rogobete (Teo’s Kitchen), vor fi mentori în acest program. Ei au pregătit o serie consistentă de sfaturi și ghiduri despre crearea de conținut pentru un blog sau vlog de food, despre tehnici culinare variate sau tehnici de comunicare în fața camerelor video.

Înscrierile în concursul Bucătar din Plăcere se realizează pe platforma surprize.lidl.ro/bucatardinplacere, unde pasionații de gătit trebuie să încarce un videoclip în care să arate modul inedit în care ei gătesc, fredonând o melodie sau chiar dansând pe muzica care îi inspiră. Înscrierile în competiție se realizează până pe data de 30 septembrie 2017, iar desemnarea câștigătorilor se va face în perioada 01– 08 octombrie 2017.
Toți participanții la concurs au șansa de a câștiga vouchere lunare de cumpărături la Lidl și un premiu în valoare de 1000 de euro.

La finalul competiției, cei 9 Bucătari din Plăcere finaliști vor avea posibilitatea nu doar de a pune bazele unei cariere de influencer în domeniul culinar împreună cu Lidl, dar și de a-și arăta talentul culinar la televizor.